Sivut

maanantai 4. huhtikuuta 2016

Mun näkemys nudeista

Tiedättekö sen Nicer Dicer -vihannestenpikkomislaitteen. Tilasin semmosen ja on kyllä kätevä kapistus. Mutta on siinä huonotkin puolensa. Kahden päivän käytön jälkeen mulla oli yksi kynsi halki keskeltä ja kaksi haavaa sormenpäissä. Kaikesta tästä huolimatta laitoin kynnet tai osittain juurikin siksi. Koska peukun kynsi oli halki pystysuunnassa, oli geelilakka siihen hyvä valinta. Kuviaen voinut ottaa heti, kun laastareita oli vähän joka sormessa. Ja niin sitten meni kolme viikkoa. No otinpahan kuvat kuitenkin lopulta, mutta juuri ennen poistoa, joten saatte nauttia ihanista kasvurajoista.


Näistä siis todellakin piti tulla nudet ja ne olikin sitä tekemisen jossain vaiheessa. Aloitin siis näiden tekemisen laittamalla läpikuultavaa camo-geelilakkaa koko kynnelle kaksi kerrosta. Sen piti olla valmis teos, mutta ei... Olin bongannut Pinterestistä kuvan nudeglitterisistä kynsistä ja tajunnut, että mun uusissa keijupölyissä on sopivia sävyjä. Ei kun ohut kerros geeliä kynnelle, että saa tahmaa ja siihen glitteriä painelemaan.


Ja tämmöset näistä tuli. Kivat mun mielestä. Tarpeeksi huomaamattomat, mutta tarvittaessa kimalletta pystyi ihastelemaan. Kaiken lisäksi esim. kylppärin valossa kimallus oli upean vihreää. Sitä en käynyt vangitsemassa kameraan, mutta ylemmän kuvan kellertävä kimallus on samaan suuntaan. Näiden jälkeen teki mieli jo värejä ja tummaa geelilakkaa pääsi kynsille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti