Sivut

perjantai 16. tammikuuta 2015

Glitterliukuja

Mulla oli älyttömän suuria vaikeuksia keksiä otsikkoa tähän postaukseen. Alun perin olin ajatellut julkaista nämä kynnet uudenvuodenaaton tietämillä, koska mielestäni kaikki kolme sopivat siihen ajankohtaan hyvin. Niin ei kuitenkaan käynyt, joten väkisin etsin niistä yhteisen tekijän.


Ekoissa kynsissä on pohjalla valkoinen geelimaali ja kärkeen on paineltu hopeista Cesarsin glitteriä (saatu Cesarsshopista). Kuviot on maalattu Mereneidin mustalla geelimaalilla ja lopuksi sijoittelin vielä strasseja sinne tänne. Nämä oli kyllä pikkujoulukynnet, mutta malli ja värit sopii hetkeen kuin hetkeen!


Toisena on geelilakkaus, jossa kirkkaaseen pohjaan on tehty liukuväri hopealla Cesars-glitterillä sekä fuksialla ja turkoosilla stardustilla. Toiveena kynsiin oli muistaakseni paljon kimalletta.


Mulla oli ajatus tehdä glitterliu'un päälle negative space -ranskalainen, mutta se olisi tarvinut kynsiltä enemmän pituutta, niinpä päädyin vetelemään vain suoria poikittaisia viivoja. Lopuksi strassit vielä päälle lisäämään kimallusta!


Kolmansissa kynsissä on myös geelilakkaus, jossa kirkkaalle pohjalle on tehty glitterillä liukuväri. Asiakas halusi myös ns paljetteja kynsiinsä, joita suostuin laittamaan muutaman kappaleen. Ne kun i oikein geelilakkauksen kanssa toimi, kun jäävät reunoista törröttämään. Lopuksi lätkittiin vielä leimat born pretty storen lumihiutalelaatasta.


Mulla oli aluksi kuvatessa kameran asetukset vähän pielessä ja kaikki vähän kauempaa otetut kuvat on pahasti ylivalottuneita. Alla vähiten ylivalottunut otos.


Keksikää mulle parempi otsikko ;)

14 kommenttia: