Sivut

keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Valkea ja musta joulu

Sain hienosti tehtyä kaikki jouluaskareet ja jopa joulukynnet tehtyä -yöllä. Ideakin oli lähes viime hetkeen asti hukassa. Ainoa, mitä olin päättänyt, oli ruusukullan värinen folio. Lopullinen idea syntyi laittaessani asiakkaan kynsiä, jotka esittelenkin nyt tässä samassa postauksessa.


Eli siis mulla oli se folio, mutta en keksinyt millään, mitä sillä teen. Olin myös nähnyt unta, että mun kynnet oli valkoiset ja niissä oli vaaleankultainen glitterliuku tyvestä lähtien. Asiakas halusi mustaa ja hopeaa ja keskenään erilaisia kynsiä. Siitä keksin, että omat kynnet olisi valkoiset ja koristelut niissä kultaisella ja sillä ruusukultaisella foliolla.


Meillä on aika samanlainen maku ainakin kynsien suhteen. Miesmaku sitä vastoin on aika erilainen ;D Mun on monta kertaa tehnyt mieli matkia tämän asiakkaan kynsiä ja nyt vihdoin tein sen.


Molemmat kynnet on tehty geelimaaleilla, irtohileillä ja foliolla.
  • Musta ja valkoinen geelimaali - Mosaic
  • Foil geelimaali - Mosaic
  • Hopea geelimaali - Angel nails
  • Foliot - Mosaic
  • Leimat - BarryM lakat ja Konad M100
  • Hopea Cesars glitter, Kultainen Gosh glitter
  • Peggy Sage koristeteippi
  • Strasseja, metallisia helmenpuolikkaita


Lopuksi sain vielä joululahjan ja hauskan kortin asiakkaalta :)


Hyvää joulua! Mustaa vai valkoista?

7 kommenttia: