Sivut

maanantai 28. heinäkuuta 2014

Paluu töihin

Loma ohi ja tänään on eka työpäivä, yhyy. Palaan lomalta päivettyneenä ja löysin Tukka hyvin, kaikki hyvin -blogista Iltalehden top 20 -listan, jonka mukaan se on itsetunnon kohottaja numero 8. Tuore manikyyri on vasta sijalla 19, mutta kyllä mä vaan oon sitä mieltä, että tällä kertaa kynnet pääsee korkeammalle sijalle. Ehkä mä en oo tarpeeksi ruskea vielä ja jalat ainakin on ihan vaaleat.


Mulla oli todella mustavalkoinen fiilis ja halusin ilmentää sitä myös kynsissä. Leopardia olin miettinyt pitkään, mutta asiakkaani S antoi paremmin töihin paluuseen sopivan idean. Hänen kanssaan katseltiin mun mallitippejä ja hän sanoi haluavansa ruutukynnet sitten, kun palaa hoitovapaan jälkeen töihin. Hän maalasi mielikuvan bisnesnaisesta, jolla on nudella pohjalla ruutuja kynsillään. Sen mielikuvan jälkeen ei yksinkertaisesti voinut enää tehdä mitään muuta kuin ne.

Kynnet on maalattu geelimaaleilla, jotta saan ne kestämään lähes kaksi kiireistä viikkoa, jotka sisältää ainakin yhden työmatkan ja yhden reissun kotipuoleen.
  • Nude - Sanna Tara Nail Art Nude geelilakka
  • Valkoinen - Angel Nails Snow White gel paint
  • Musta - Angel Nails Black gel paint
  • Pinkki - Mosaic Blondy Pink gel paint
  • Top-geeli - NDED


Lisää mustavalkoista, ekan työpäivän vaate. Giorgio Di Maren mekko, johon olisi pitänyt olla pinkki vyö sopiakseen täydellisesti kynsiin. Sellaista en omista, joten tämä saa nyt kelvata! Tilasin alkukesästä Ted Bakerin laukun Asokselta ja olen vasta ihan viime päivinä alkanut oikeasti innostua siitä. Ehkä osin syy on siinä, että nyt ei oo tarvinnu pelätä, että sade kastelee koko laukun sisällön!


Joko muilla on lomat lusittu ja mitä tunteita töihin/kouluun palaaminen herättää? ;)

6 kommenttia:

  1. Sä oot niiin bisnesnaisen näköinen! Ihana! ♡

    VastaaPoista
  2. Iik. Multa saat tohon hienon pinkin ohuen vyön mikä tuli joskus yhen mekon mukana mut ostin valkoisen eli ei koskaan käytetty..

    VastaaPoista
  3. Siis kertakaikkiaan niin upeat kynnet että wwwwou! :)

    VastaaPoista