Sivut

torstai 29. maaliskuuta 2012

Glitsuu, timantteja...

Huollettiin jokin aika sitten työkaverin kynnet. Kaikki olivat pysyneet paikoillaan, vain yhdestä oli kärjestä irronnut geelijatko. Työkaverini näki mun kynsien strassirunsauden ja alkoi heti suunnittelemaan. Ensin geeleissä alkoi kiinnostamaan pinkki glittergeeli ja työkaverini halusi ranskalaisen manikyyrin sijasta koko kynnet värigeelillä. Hetken suunnittelun jälkeen hän halusi myös runsaasti erikokoisia ja erisävyisiä pinkkejä ja violetteja strasseja.


Viilasin ranskikset pois ja silottelin geelin ja kynnen rajat. Laitoin vain ohuen kerroksen pohjageeliä täytteeksi. Sitten pistin kerroksen pinkkiä peittävää geeliä ja 2 kerrosta pinkkiä glittergeeliä. Glittergeelin toiseen kerrokseen asettelin strassit 1mm, 2mm ja 3mm -kokoiset. Päällysgeeli sitten tähän. Kynnet oli sen verran hyvänmalliset jo valmiiksi, ettei muotoonviilailuja tarvittu, paitsi yhteen, johon tein jatkon geelillä.


Näihin tuli yhteensä noin 60-70 strassia. Hyvä, että pääsevät käyttöön, kun noita on aika paljon mulla. Mun mielestä näistä kynsistä tuli aivan mahtavat. Tulin heti kateelliseksi ja halusin itelle samanlaiset.

2 kommenttia:

  1. Mä oon tosi kateellinen myös! Täytyis oikeesti ruveta treenaamaan vasemmalla kädellä ranskiksen tekemistä, jotta pääsis kokeilemaan esim. strassien laittoa sinne sekaan :) Nyt kun mulla se uusi uunikin on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vasurilla on kyllä aika haastava tehä, mutta treenaamalla sekin alkaa toimia. Mulla on kans 2 min uuni ajastimella ja on se aika paljon parempi kuin 4 min, mitä siellä kurssilla käytin. Onnittelut uudesta uunista =)

      Poista