Sivut

torstai 26. tammikuuta 2012

Etusormi-fail

Pikainen postaus mun oikeen käden etusormenkynnestä. Se irtosi, kun viilailin lyhyemmäksi. Olin jo aikaisemmin vähän repinyt sitä tyvestä. Hyi minä!

Korjausoperaationa pistin etusormeen tipin ja "kasvatin" siitä niin pitkän, ettei mulla koskaan oo ollu noin pitkää kynttä etusormessa. Mun etusormenkynnet on tosi epäkaarevat ja jouduin valitsemaan tipin, joka oli paljon kynttä leveämpi, ettei kiristäisi. Jouduin viilaamaan reunoista reippaasti pois, mutta taisi silti olla vieläkin liian kaareva. Tippi ei meinannut liimaantua ja näköjään jäi hieman ilmaa keskikohtaan :/ Saas nähdä, miten kestää.


Tein pikaisen ja simppelin koristuksen Kiss Nail Art -lakalla ja helmenpuolikkaalla tuohon kynteen, kun näytti niin orvolta lila-pinkkiglitterien joukossa En jaksanu siihen alkaa glitsuja väsäämään, kun ne on jo vähän kulahtanu ja kaipaa uusintaa. Ei tuokaan kauaa ehjänä kestänyt, kuntosalin jälkeen pukuhuoneessa huomasin, että kynnessä ei ollut enää helmenpuolikasta.


En oikein osaa olla noin pitkän etusormenkynnen kanssa. En uskalla käyttää sitä ollenkaan, outoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti