Sivut

perjantai 21. lokakuuta 2011

Ou nouuuuuu!!

Olin odotellut jo kolmisen viikkoa mun tilausta NDED:istä ja eilen mun odotus palkittiin. Tai no, siitä voidaan olla montaa mieltä...

Mulle soitti mukavan kuuloinen "Ilkka", joka ei löytänyt perille. Neuvoin sitten asunnon sijainnin. Ilkka toi hyvin ruttaantuneen paketin ja käski suoraan avata ja tarkistaa, onko sisältö ok. No eihän se ollut :(


Olin tilannut 2 pikkupurkkia geeliä, 4 pikkupurkkia glitteriä (keltanen, vihree, oranssi ja pinkki), kynsikorun, strasseja ja Konad-scarperin. Geelit ja kynsikoru oli ehjät, mutta glitterit oli levinny ympäri pakettia ja Konad-scarper vääntynyt. Nyt mun lattia kimmeltää kauniisti, mutta oisin ehkä mielummin toivonu sen kimmellyksen kynsiin.


Enpä enää ihmettele, miksi paketti matkusti DHL:n seurannan mukaan 10 päivää, joista viis päivää pyöri Turussa. Edellisellä kerralla tuli parissa-kolmessa päivässä. Soitin reklamaation DHL:lle ja laitoin sähköpostia NDED:iin. Katotaan, mimmosta vastausta tulee... Kuljettaja-Ilkka vielä soitti myöhemmin ja varmisti, että sainko ketään asiakaspalvelusta kiinni. Hyvää palvelua =)

Tällä viikolla kuitenkin jotain positiivista. Tavallisen postin mukana saapui uusia tippejä ja muutama teräväkärkinen sivellin. Iso kasa tuli ihan tavallisia läpinäkyviä tippejä ja sitten laatikollinen hienonvärisiä =) Taas mietin, että miksi tilasin noi värilliset, koska itelle en tee tipeillä yleensä - ei ole tarvetta nyt, kun omat kynnet on geelin alla päässeet kasvamaan.


4 kommenttia:

  1. huii, kävipäs huono tuuri tuon NDED tilauksen kanssa :( Toivottavasti he korvaavat nuo tuotteet :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti korvaa joo, pyysivät ainakin valokuvia :)

    VastaaPoista
  3. Ihmettelinkin että miksen löytänyt nails euro discountia, mutta nimi olikin näköjään muuttunut.

    VastaaPoista
  4. Ai se on ollut joskus eri nimellä. Mulle ihan uus "tuttavuus".

    VastaaPoista